Jackpot

Kui ma loodusesse lähen, ei tee ma tavaliselt suuri plaane. Jätan palju juhuse hooleks…esiteks, et säiliks põnevuse hetk, teisalt et ei oleks suuri pettumusi, kui plaanid paika ei peaks pidama :D. Muidugi olen tuttavates paikades käies teadlik  erinevatest liikidest, kes mu teele võivad sattuda. Eile sain siiski üllatuse osaliseks, mida oodata ei osanud. Märkasin kaugelt lähemale tulevat linnuparve. Kaugelt oli keeruline tuvastada, mis lindudega tegu. Kuid jäin paigale ja lasin asjadel areneda. Õnneks tulidki linnud minu suunas, jäi vaid oodata hetke, kui nad minuni jõuavad. Lähemale jõudes sain aru, et tegu Urvalindude salgaga, kellest mul eilseni tegelikult pilti polnudki :). Ja niimoodi sukeldusingi siis lindude tsentrisse, hinnanguliselt võis neid olla 100 kandis või rohkemgi. Pilti sain kaugemalt ja lähemalt. Linnud ei pidanud mind ohuks, kuna olin ennast reetmata kükitades neid oodanud. Õnneks maandus mõni isend ka “õigesse kohta”, kus viimased sügisvärvid meeldiva tausta moodustasid. Sellise 5-minutilise elamuse kokkuvõtteks võibki öelda ühe sõnaga: Jackpot. Ju loodus halastas mulle, kuna polnud väga ammu kodust välja saanud :D. Ei tea, kas peakski harvem väljas käima, oleks selliseid elamusi rohkem… :D. Üks õnnestunud pilt siis järgmine.

Klikka pildile, et näha suuremalt:

Image

Leave a Reply

